Trygge møter i Forskningsparken

Forskningsparken har åpent for møter og arrangement og vi tar selvsagt smittevern på alvor

 

Trygge møterom er viktig nå i disse usikre tider og vi gjør det vi kan for at du skal føle at det er trygt å legge ditt møte eller arrangement hit. Vi har store gode møterom med god plass til både én og to meters mellomrom mellom deltakerne. Vi har økt fokus på rengjøring, alle møterom er satt opp i henhold til de gjeldende avstandsrestriksjonene, håndsprit er tilgjengelig og selv om det er lov med buffet holder vi oss fortsatt til porsjonspakket servering.

 

Vi har selvfølgelig også tatt en pause fra håndhilsing og klemming til tross for at vi er veldig glade for å se dere. Vårt ansvar er å lage trygge rammer slik at du kan ha fokus på innholdet i møtet.

 

 

 

Våre rutiner i møterommene:

  • Kontaktflater på bord og stoler samt andre flater rengjøres grundig før og etter hver konferanse.
  • Bord/stoler står med minst 1 meters avstand.
  • Utsatte områder og overflater tørkes av regelmessig i løpet av konferansen.

 

Vi er ekstra nøye med f.eks. teknisk utstyr, kaffekanner, dørhåndtak eller andre kontaktflater som er hyppig i bruk. Som arrangør er du ansvarlig for å ha deltakerliste på arrangementet og beholde denne i 2 uker etter arrangementet i tilfelle det blir behov for smittesporing.

 

Vi ser et økende behov for mer digitale møteplasser og har lagt til rette for digital deltagelse i alle møterom. Dersom noen av deltakerne i møtet ikke kan møte fysisk, kan vi sette opp en «stream» eller videokonferanse slik at en eller flere kan følge møtet hjemmefra. Lurer du på noe i forhold til det tekniske ta kontakt med vår tekniske servicehelt Michael Tindeland.

 

 

Retningslinjer for avbestilling

Vi forstår at det ikke er så enkelt å planlegge for arrangement fremover nå, derfor ønsker vi å gjøre våre avbestillingsregler mer fleksible. Vi oppdaterer kontinuerlig våre avbestillingsregler i henhold til den siste utviklingen knyttet til COVID-19, alle offisielle restriksjoner for reiser eller møtevirksomhet og eventuelle pålegg om karantene eller avstengninger erklært av offentlige myndigheter. Vi er innstilte på å gi deg så mye fleksibilitet og rom for planlegging som mulig.

 

Fra og med 17. august har vi implementert følgende oppdateringer av våre avbestillingsregler.

 

For eksisterende og nye reservasjoner for møter og arrangementer frem til 31. desember 2020 godkjenner vi:

  • Gratis endringer, som avhenger av tilgjengelighet og/eller eventuelle prisforskjeller
  • Gratis avbestilling i inntil 30 dager før ankomstdato hvis møtet/arrangementet ikke kan ombestilles til en senere dato.

 

 

Anbefalt antall personer i hvert møterom (pga. COVID-19)

 

Møterom Ordinært antall plasser Antall anbefalte plasser
Forskningshagen
Hagen 1 24 12
Hagen 2 32 16
Hagen 1-2 56 28
Hagen 3 50 25
Hagen 4 24 12
Hagen 5 14 7
     
Flora Lounge
Mikro 6 3
Fungi 12 6
Fauna 60 30
     
Parken Bakeri
Bakeriet 1 10 5
Bakeriet 2 6 3
Bakeriet 3 8 4
Bakeriet 4 3 1
Bakeriet 5 3 1
     
Forum - 60
Via 36 18
Terra 12 7
Aqua 18 9
Flamma 6 3
     
Toppsenteret
Nimbus 14 7
Stratus 10 5
Faros 80 40
     
Mare 12 6

 

 

Videokonferanse

Videokonferanse

Hvis ditt team ikke har mulighet til å møtes ansikt til ansikt er en videokonferanse et godt alternativ. Vi tilbyr små og store møterom med videokonferanseløsninger tilpasset ditt behov. Ta kontakt.

Webinar

Webinar

Ditt webinar kan avholdes i Forskningsparken. Hos oss kan du arrangere digitale seminarer, enten du skal holde kurs, live demoer, annonseringer eller andre online arrangement. Ta kontakt.

Videolink

Videolink

Om en foredragsholder ikke har mulighet til å møte opp fysisk kan personen kobles inn via videolink. Dette er også den rimeligste løsningen når du vil ha med foredragsholdere som befinner seg langt unna. Ta kontakt.

Live Stream

Live Stream

Vil du gjøre din neste konferanse tilgjengelig på nett? Vi kan streame live til kanalen du ønsker eller gjøre et opptak av ditt arrangement som kan publiseres i etterkant. Ta kontakt.

Podcast

Podcast

Har du behov for å gjøre et lydopptak? Enten du skal spille inn en podcast, gjøre en voice-over til din neste reklamevideo eller gjennomføre et radiointervju;

 

Vi har opptaksutstyr for opptil 3 personer samtidig og et egnet rom for å gjennomføre gode lydopptak. Ta kontakt.